Baza suplementacyjna sportowca

Co stanowi bazę suplementacyjną sportowca:

  • Holistyczna dietoterapia
  • BCAA, białko serwatkowe, Carbo/Vitargo, kreatyna, stacki przed treningowe, ZMA,
  • Optymalizowanie pracy neuroprzekaźników, adaptogeny, witaminy gru­py B, metyle, hamowanie zakwaszenia mięśni, witaminy i minerały,
  • Dobór suplementów oparty o słabe i mocne punkty naszego zawodnika
  • BCAA plus tyrozona plus resweratrol – stack zmniejszający zmęczenie treningowe oraz zwiększający oksydację kwasów tłuszczowych
  • Mix węglowodanów (2/3 glukozy i 1/3 fruktozy) + 1 g soli himalajskiej stosowany po treningowo.
  • Uzupełnienie EAA/BCAA- po treningowo, plus ashwagandha oraz korzeń maca,
  • Nie żałować witaminy C oraz lizyny, zwłaszcza w przypadku nadaktywnej syntazy tlenku azotu (eNOS).
  • Celem skupienia i treningu szybkości: Hupercyna-A, winpocetyna, benfotiamina/sulbutiamina + bacopa monniera/gotu kola + kwas kaprylowy
  • Witamina B3 oraz K2.
  • Glutamina, HMB, maślan sodu, olej kokosowy, yamabushi shiitake, ashitaba,
  • Substancje regulujące wydzielanie neurotransmiterów.
  • Probiotyki i prebiotyki.
  • Ocet jabłkowy.
  • Mimetyki insuliny.
  • Substancje przeciwzapalne.
  • Tam gdzie natura nie może, przychodzi farmacja DEBUTIR, DPP COMPLEX, laktoferyna, kurkumina

 

Dodaj komentarz