Trening z piłką szwajcarską

Piłka szwajcarska to popularna piłka do fitness. Trening z nią nie przyniesie ci nudy, ani znużenia. Pozwoli za to na puszczenie wodzy sportowej wyobraźni. Ćwicząc na piłce szwajcarskiej angażujesz mięśnie głębokie – przede wszystkim brzuch i plecy oraz trenujesz koordynację. Minusem może być jednak to, że na tym rodzaju piłki nie ma możliwości stopniowania zaawansowania treningu. Co za tym idzie? Piłka szwajcarska polecana jest zazwyczaj osobom początkującym, które chciałyby się przygotować do poważniejszych treningów.

 

Przykładowy trening z piłką:

1. Skręty z piłką

2. Dociąganie kolan do klatki na piłce

3. Unoszenie tułowia w leżeniu na piłce

4. Unoszenie nóg w leżeniu na piłce

5. Unoszenie prawej ręki i lewej nogi w leżeniu na piłce

6. Pompka na piłce

7. Plank position

8. Unoszenie piłki nad głowę

9. Prostowanie nóg z piłką

10. Unoszenie bioder

11. Klęk na piłce

12. Ściskanie piłki dogami

Film z ćwiczeniami:

 

Dodaj komentarz