III makrocykl: Okres poprawy techniki ćwiczeń, zwiększenia siły i wydolności

Okres poprawy techniki ćwiczeń, zwiększenia siły i wydolności:

Tutaj będziesz wykonywać trening siłowy ciężko atletyczny na porawe techniki i zwiększenie siły oraz trening wydolnościowy WOD- workout of the day, czyli trening dnia. Ciężar i stopień zaawansowania WOD zależy od Ciebie. Każdy workout można skalować, czyli ułatwiać np. podciąganie na drążku można skalować do podciągania z wyskoku lub z gumą. Zaczniesz wykonywać nie tylko ćwiczenia siłowe, ale również ćwiczenia funkcjonlne.

Okresy Okres zwiększenia siły i wydolności, utrwalania techniki
mezocykl Przygotowanie  do wyspy przetrwania
Czas 8 tygodni
liczba treningów siłowych w tygodniu 3

liczby serii
5 -6 serii,

Liczba powtórzeń wynosi
1– 5 w treningu siłowym
Obciążenia treningowe 75% – 100% ciężaru maksymalnego
przerwy odpoczynkowe Do 2 minut,
Trening aerobowy po treningu siłowym, 3 razy w tygodniu po 30- 60, -minutowe sesje połączony z treningiem wydolnościowym WOD,
Forma
Treningu aerobowego
WOD, rowery stacjonarne i normalne, steppery, ruchome bieżnie, ale można także stosować marszobieg czy bieg w wolnym tempie, pływanie.
Metody wymuszone powtórzenia, z pomocą partnera
długie serie ze zdejmowaniem obciążenia
wstępne zmęczenie mięśni
superserie
serie łączoneWOD

Dodaj komentarz